سوالات متداول

 چگونه میتوان خرید اینترنتی انجام داد؟

ضمن تشکر از انتخاب شما نحوه سفارش محصولات به شرح زیر می باشد
 ابتدا محصولات مورد نظر را انتخاب کرده و روی کلید "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید.
 سپس از منوی بالا "سبد خرید "روی سبد خرید کلیک نمایید.
 در صورتی که عضو سایت نیستید فرم مربوط به عضویت را پر نمایید .
 در مرحله بعد مشخصات خود را تکمیل و بر روی "مرحله بعد" کلیک نمایید.
 در این مرحله مشخصات ارسال تائید نمایید و در صورت نیاز توضیحاتی را به سفارش اضافه نمایید و برروی سفارش قطعی کلیک نمایید.
 پس از این مرحله کالا بعد از تایید مالی ارسال می گردد و یا منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

حساب کاربری
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
 شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره موبایل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "مشخصات فردی" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "فهرست سفارشات " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود

آیا برای خرید از فروشگاه آنلاین سرمه، حتما باید در سایت عضو باشم؟
 بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، بزودی این امکان به سایت سرمه اضافه خواهد شد

آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟
در قسمت توضیحات به صورت کادو ارسال شود را تکمیل نمایید

پرداخت
مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟
کاربران فروشگاه آنلاین سرمه می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین سرمه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
 شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین سرمه، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود

ارسال سفارشات
سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟
 در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟
  هزینه ارسال سفارش برای مشتریان عزیز با خرید زیر 2/000/000ریال 160/000 ریال میباشد و برای مشتریانی که بیشتر از 2/000/000ریال و زیر 3/000/000 ریال خرید داشته باشند 130/000 ریال میباشد و برای خرید بالا 3/000/000 ریال رایگان میباشد.
سفارش برای داخل استان اصفهان 
با خرید زیر 2/000/000ریال 70/000 ریال میباشد و برای مشتریانی که بیشتر از 2/000/000ریال و زیر 3/000/000 ریال خرید داشته باشند 50/000 ریال میباشد و برای خرید بالا 3/000/000 ریال رایگان میباشد.
سفارش برای شهر فولادشهر رایگان می باشد

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟
 همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، تحویل پست می شود

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به تعویض و یا مرجوع محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریات
آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و عطریات می باشد؟
اطلاعات هر محصول آرایشی ، بهداشتی و عطریات در وب ‌سایت فروشگاه اینترنتی سرمه، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه اینترنتی سرمه، در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
 توصیه می شود قبل از سفارش دادن محصول، از انتخاب خود از لحاظ رنگ ، بو ، رایحه ، کاربرد و روش مصرف با متخصصین فروشگاه اینترنتی سرمه، مشاوره نمایید و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل نماید ، چراکه بعد از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی ،تعویض و یا مرجوع نمی شود و همچنین در مورد عطریات نیز در صورت داشتن شرایط لازم( اصل فاکتور ، باز نشدن بسته بندی کالا و دست نخوردگی و غیره که دال بر صحیح و سالم بودن کالا باشد) و با تاییدیه مدیریت فروشگاه امکان پذیر می باشد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش